tisdag 4 september 2007

Skiss nr 111 - 12x12



Publicerad på SWE-bloggen, v36 2007

7 kommentarer:

joggemia sa...

Superhärlig skiss! När jag såg den var jag bara tvungen att sätta igång direkt. Vill du se hur det blev? Kika in vetja :D

Kram Mia

maria sa...

Hej hej! Ja jag skickar ju in till utmaningarna på swe scrapbooking så jag förmodar att du vet om mig - men här har du min sida. Du är en stor inspirationskälla! TACK för det!

joggemia sa...

Hm...länken till min blogg verkar inte fungera. Skriver den här istället:

http://joggemia.wordpress.com

Kram Mia

Unknown sa...

Tak for en dejlig blog. Du modtager hermed en nicematters award af mig.

Tak for inspirationen.

Heidi :)

Anonym sa...

Har scrappat efter denna fina skiss. Höstkramen Anna

Sebbes Fruga sa...

Skisser kan man ju inte få för mycket av. Är det ok att länka till din skissblogg?

Hanna Å sa...

Jättefin skiss, ville också sätta (t)händerna i den direkt...kika in och kolla om du vill! :-)